کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

اولین برف

1390/8/18 10:43
نویسنده : nooshin
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کپلی مامان.   

امروز18 آبان ماهه. 2 روز پیش رفتیم عروسی دایی هادی . به من که خیلی خوش گذشت . مدت ها بود که دلم مهمونی میخواست خداروشکر مهمونی خوبی هم بود و حسابی بهم خوش گذشت به توهم خوش گذشت چون خداروشکر گریه نکردی و همش به همه میخندیدی. خداروشکر که تو هم بچه ای شدی که توجه همه رو جلب میکنی و به اصطلاح شیرین هستی. من همیشه دعا میکردم که تو اینطور باشی و خداروشکر شیرین و دلچسب هستی و امواج مثبت داری . قربونت برم الهی.

دیروز انگار برای اولین بار بود که دست خودت و کشف کردی . چنان با تعجب به دستت نگاه میکردی که آدم خندش میگرفت. وقتی بی اختیار دستت و تکون میدادی و نگاش میکردی قند تو دلم آب شد. خدامیدونه تو این لحظه های شیرینه که از ته دل برای کسانی که آرزوی همچین لحظه ای رو دارن دعا میکنم که خدا لذت مادر شدن و لمس این لحظه ها رو نصیبشون کنه.

دیروز اولین برف زمستونی !!!!! توی پاییز اومد!!!! خیلی عجیبه نه؟؟ قربون قدمت برم که اینقدر برکت داره گل پسرم. ایشالا برای همه خوشی و برکت بیاره این برف عجول. ایشالا سال دیگه بریم تو برفا آدم برفی درست کنیم و کیف کنیم.هورااااااا.....  







 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ایلین
18 آبان 90 11:27
قربون این پسمل شیریننننننننننننن
مامان امیرناز
18 آبان 90 14:55
سلام عزیزم هر چی گشتم عکسای این نازنین پسر و ندیدم دلمون اب شد پس کو عکساش؟ پیش ما بیا
سیما
18 آبان 90 15:24
اره منم فکر می کنم قدم نی نی هاست که بارون و برف زیاد شده امسال ........ ایشاالله سال دیگه با هم بریم برف بازی گوله برف بزنیم به همدیگه ................
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد