کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

jaraghe- omid

در آستانه 4 سالگی

1394/4/21 14:31
نویسنده : nooshin
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کپل من

تقریبا یک ماه دیگه 4 سالت تموم میشه  و من هنوزم کامیاری رو به یاد میارم که توی شکمم سکسکه میکرد یا منظم شبا سر یه ساعت بیدار میشد و شیر میخورد.قربونت برم عسلکم .

این روزا با شیرین زبونی هات به من یادآوری میکنی که دیگه بزرگ شدی و من سردرگم که خوشحال باشم یا ناراحت.

مکالمات این روزای ما

کامیار: مامان آلو سیاه بخورم؟

مامان: بخور عزیزم

کامیار: اگر بخورم ممکنه پی پی ام بگیره ها . بعدا نگی نگفتی

مامان: تعجب

خلاصه حسابی زبون میریزی و حرفای بامزه میزنی که من الان هرچی فکر میکنم یادم نمیاد...

دوستت دارم همیشه

اینو یادت بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد