کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

jaraghe- omid

2 و نيم سالگي

1392/11/13 17:47
نویسنده : nooshin
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق كپلم..

جيگر مامان اين روزا حسابي بلبل شده و بلبل زبوني ميكنه.... فدات بشم عسلم كه اينقدر شيرين شدي.

اين روزا تا با بابا راجع به يه نفر حرف ميزنيم فوري دستت رو ميزاري رو سينت و ميگي من؟؟؟؟ مامان، من؟؟؟

يه مدتي بود حرف بدي بلد شده بودي و تا يه اتفاقي مي افتاد اون حرفو به زبون مياوردي. مخصوصا وقتي عصباني ميشدي... اين بود كه هركاري كردم فراموش كني نشد كه نشد بنابراين كلمه " بي ادب" رو جايگزينش كردمنیشخند الان راه به راه ميگي بي ادب مال منه ... بي ادب بزار شبكه پويا باشه...

يه بار داشتم ميوه ميشستم اومدي شكايت داداشو كردي و گفتي دادا بي ادبه ... منم گفتم خودتم همچين كم بي ادب نيستيا... يه دفعه گفتي : بي ادب ، من با ادبممممممممم.... شاخ درآوردم... بچه هم اينقدر حاضر جواب؟؟؟؟؟

پيام بازرگاني هاي تي وي رو هم كه حفظي... خلاصه ديشب يه برنامه راجع به همراه اول بود كه اصلا فكرشم نميكردم بدوني اين چيه ... تا آرم برنامه رو ديدي گفتي مامان همااول... گفتم چه رنگيه؟؟ گفتي آبي و ناعيني .... با كله حمله كردم به لپات كه بوست كنم

صبح كه از خواب بيدار ميشي فوري ميگي مامان بده دبه ده پويا ... يني بزن شبكه پويا

امروزم با لگو يه كاميون براي خودت درست كردي و عينك دودي به چشم خوابيدي سرجاي من .

اينم دوتا عكس قشنگ كه توي جشن دندوني ترانه جون خاله سميرا انداختي

 

دوستت دارم شيرين زبون مامان

قلب

پسندها (1)

نظرات (4)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 18:05
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
dorsajon
13 بهمن 92 18:15
خدا حفظش کنهاین پسره خوشتیپتو بلینکیم خبرمکن
leila
13 بهمن 92 19:10
عجب عكس قشنگي شده كاميار خااان خوشحالم كه تو باا ادب هستي عزيزم
nEGLbuFSJHMoXJgcmZ3PgzEIeoe8pJqV_pRsAq8f1U4.
16 بهمن 92 13:07
ای جووونم.قربونت برم من خیلی دلم برات تنگیده نامیاع جوونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد