کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

اولین نشستن

1390/10/7 10:57
نویسنده : nooshin
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات داغ مامان.

دور از جونت چند روزه که حسابی سرما خوردم و حال خوشی نداشتم که بیام تو وب واست مطلب بنویسم.آبریزش بینی و گلودرد و از همه بدتر کیپ بودن بینیم... بیشتر از این آخری عذاب میکشم . میدونی چرا؟؟؟؟؟ آخه چند روزی میشه که بوی عطر تنت رو حس نکردم و انگار یه چیزی کم دارم... نمیدونم تو بامن چیکار کردی که من اینطوری عاااااااشقتم.. امیدوارم در آینده این عشق من باعث آزار و اذیتت در زندگی با همسرت نشه...زبان

چند روزی میشه که خیلی دوست داری بشینی و همش تو کریر که میزاریمت سرت و بلند میکنی و میخوای بشینی.. خلاصه دیشب دل و زدی به دریا و نشستی .. منم اجازه دادم چند ثانیه خودت بشینی . البته زیاد نمیزارم این کار و بکنی چون هنوز کمرت سفت نشده و زودی میفتی و ممکنه به کمرت فشار بیاد...

ظاهرا برای همه کار خیلی عجله داری .... از به دنیا اومدنت معلومه دیگه.... شاید نشه این تاریخ و بعنوان اولین نشستن تو بحساب آورد چون بیشتر از چند ثانیه طول نکشید اما خب من ندید بدید هستم دیگه....هههه

باورنداری ؟؟؟؟ اینم عکسش ...:

امیدوارم نشستن روی صندلی صدارت یا پزشکی یا مهندسی ... تو رو ببینم گل پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
7 دی 90 11:15
آی جانم خاله فدات بشه........
خاله سیما مامان محمد طاها
7 دی 90 15:05
ووی ووی قربونت برم عزیزم چقدر دلم می خواست بگلت کنم خدااااااا مبارکه نشستنت عزیزم چه معصومانه نگاه می کنه قربون دست و پای کپلی اب دهنشم ریخته ووی ووی نانازی شیرین عسل
خاله سیما
7 دی 90 22:29
طرز نشستنشو خدااااواااااااای موش موشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد