کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

هويت

1390/2/12 11:30
نویسنده : nooshin
187 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختي بر سه ستون استوار است:

1- فراموش كردن گذشته

2- زندگي كردن در حال

3- اميدداشتن به آينده

سلام عسل مامان . كاميار خوشگلم. امروز صحبت خاصي نداشتم كه بهت بگم جز اينكه مثل هميشه دارم با تكوناي تو عشق دنيا رو ميكنم. ديشب بابا مهدي كه اين روزا حسابي سرش شلوغه و داره براي ما و خصوصا براي اومدن تو زحمت ميكشه يه ميني واشر خريد تا من لباساي خوشمل تورو بريزم توش و بشورم و فقط مخصوص لباساي تو باشه. دست بابا درد نكنه . راستش و بخواي امروز موقع قرآن خوندنم خيلي خيلي دعاش كردم. چون ميبينم كه با جون و دل داره زحمت ميكشه و حسابي احساس مسئوليت ميكنه. خواهش ميكنم توهم براش از خدا سلامتي درخواست كن و اينكه دركارهاش روز به روز موفق تر باشه چون همينكه مردي براي خانواده زحمت ميكشه خدا براش ثواب مينويسه. بيا باهم داد بزنيم :

 

بابا جون دوستت داريم.

بچه هاي سايت يواش يواش دارن با اسم ني ني هاشون هويت پيدا ميكنن. مثلا مامان ماني ، مامان دومان، مامان وانيا و .....

جالبه ديگه تو هر دوره زماني آدم يه جور هويتش عوض ميشه . اول كه كودكه ميشه دختر يا پسر آقا يا خانوم فلاني بعدش كه ازدواج ميكنه ميشه خانوم ... (البته اين درمورد خانوما بيشتر صدق ميكنه) بعد ازدواج هم وقتي مامان ميشه ، هويتش تغيير ميكنه به " مامان .... " . جالبه نه؟

گل پسر مامان سعي كن هميشه هويت سالم و صالحي داشته باشي تا افرادي كه دركنارت هستن و يه جورايي به تو وابستگي دارن از اينكه هويتشون به تو گره بخوره احساس غرور و سرفرازي كنن. دوستت دارم عزيزدلم.







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وفا
12 اردیبهشت 90 12:16
سلام نوشین جان
من از نی نی سایت باهات آشنا شدم
مثل همیشه زیبا مینویسی
اگه توی پستات بنویسی چند هفته ای بهتره
مینی واشر مارک چی گرفتی؟؟؟چند؟؟


سلام وفا جونم.
ممنون از لطفت. من هفته 22 و 4 روز هستم.
ميني واشر مارك بوش گرفتم.با خشك كن. 130 تومن
leila
13 اردیبهشت 90 13:48
سلام.كاميار جون اميدوارم وقتي عاقل شدي قدر پدر و مادرتو بدوني.البته همه بچه ها بايد قدر خانوادشونو بدونن.نوشين جان مواظب خودتو كاميارو امير سالار باش


مرسي خاله ليلا جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد