کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

هفته 23

1390/2/15 15:04
نویسنده : nooshin
189 بازدید
اشتراک گذاری

هر شب تو روياي خودم آغوشت و تن ميكنم

                                                                  آينده ي اين خونه رو با شمع روشن ميكنم

 

كاميار كپل من. حالت چطوره؟ امروز وارد هفته 23 شدي عزيزم. تولدت مبارك.

چند روزه كه خيلي آقا شدي و تكونات كم شده. خداكنه كه دليلش اين باشه كه ديگه قدت بلند شده و جات تنگه. اما بابا ميگه به خاطر اينه كه خيلي دوغ ميخوري. تقصير من چيه؟ آخه خيلي دوست دارم.

اين روزا بيشتر نگران وزن گيري و رشدت هستم آخه من خودم اصلا وزنم زياد نشده ولي اميدوارم تو تپل شده باشي. طبق معمول همه چي رو به خدا ميسپارم و اميدوارم كه سالم ، تپل و شاد باشي گل پسرم.







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
15 اردیبهشت 90 17:54
چه با احساس
وفا
16 اردیبهشت 90 12:21
سلام نوشین جونم
نگران نباش منم هفته 23 رو دارم شروع میکنم تکونای نی نی کمتر شده فکر کنم واسه اینکه که رشدش بیشتر شده

چقدر من نوشتنتو دوست دارم

راستی این شکلکها اونجا که نوشته کلیک هر
وقتی داری پست میذاری همونجا اینا رو پاک کن که تو صفحه ات نباشه دیگه



مرسي وفا جون. لطف داري عزيزم. باشه.
سیما
18 اردیبهشت 90 22:19
سلام بر مادر مهربان آخی نازی تولدت 23 هفته گیش مبارک باشه به خدای بزرگ توکل کن بای بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد