کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

آقا دكتر كوچولو

1390/3/2 13:25
نویسنده : nooshin
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كاميار كپل من. حالت خوبه پسرم؟ عزيزم ديگه وارد ماه هفتم شدم و نسبتا سنگين تر از قبل. حتما تو هم به اندازه كافي رشد كردي و كپل شدي. اميدوارم كه اين طور باشه. آخه تكونات خيلي آروم تر شده و كاملا مشخصه كه كم كم جات داره تنگ ميشه. قربونت برم عزيزم. هر وقت كه داري غلت ميخوري و من برآمدگي هاي كوچولوي تنت رو از زير دستم حس ميكنم اول از همه برات صلوات ميفرستم و خدار و شكر ميكنم . بعد از خدا ميخوام تمام زنايي كه دوست دارن اين حس قشنگ رو تجربه كنن هروقت كه خدا صلاح دونست دامن اونا رو هم سبز كنه و اين حس زيبا رو تجربه كنن.

اين روزا خيلي معدم درد ميكنه . همه ميگن بخاطر اينه كه تو داري مو در مياري. قربونت برم كه عين داداشت پشمالو هستي. 

اما اصلا اشكالي نداره . همه اين دردا به ديدن روي ماه تو مي ارزه عزيزدلم.

اميرسالار حسابي منتظر اومدنته. هروقت كه راجع به شيرين كاري هاي تو حرف ميزنم ميگه پس اين داداش من كي ميخواد بياد؟؟ چرا اينقدر طول كشيد؟؟ خلاصه حسابي همه ما منتظرتيم كوچولو . اما لطفا به موقع به دنيا بيا ! چون به موقع به دنيا اومدن تو يعني سلامتي تو عزيز دلم.

 

راستي ديروز كه دكتر بودم وقت زايمان رو برام 1 شهريور 90 تعيين كرد. خدا كنه تا اون روز مشكلي پيش نياد و همه چي به خوبي پيش بره تا من به سلامتي تورو بغل كنم و ببوسم. ضمنا اول شهريور روز پزشكه. دكتر ميگفت يه كاري ميكنيم كه ايشالا در آينده پزشك بشه. قربونت برم آقا دكتر كوچولوي من.!!





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
2 خرداد 90 23:27
به به به سلامتی اول شهریور به دنیا می یاد ان شاءا... پس به امید خدا تا عید فطر به دنیا میاد ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد