کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

سكسكه

1390/2/26 14:41
نویسنده : nooshin
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفس مامان. امروز 24 هفته و 4 روزه كه من و تو داريم با هم عشق ميكنيم. چند روز پيش بعد از خوردن يه غذاي مفصل و خوشمزه متوجه تكوناي شديد و ريتميك تو شدم. اول دستمو گذاشتم روي شكمم و طبق عادت هميشگي برات لالايي خوندم . اما تو انگار هيچ توجهي نميكردي و با نهايت قدرتت لگد ميزدي. كمي كه فكر كردم يادم اومد كه جايي خونده بودم جنين هم ميتونه سكسكه كنه.

حتما تعجب كردي! خب تعجبي نداره آخه اميرسالارم همينطور بود و من فكر ميكردم موضوعي ناراحتش كرده كه اينطور محكم لگد ميزنه اما بعدا متوجه شدم كه چون ريتميكه و بعد از حدود 1 دقيقه از بين ميره فهميدم كه سكسكه ميكرده و از قرار معلوم شما هم دست كمي از داداش شكموت نداري . ميگن بچه هايي كه تو شكم ماماناشون سكسكه ميكنن از اون بچه تپلو ها و شكموها ميشن. داداشتم همينطور بود هرچي بهش شير ميدادم ميگفت بازم ميخوام. قربون شما دوتا دسته گل عزيزم برم .

اميرسالارم خيلي دوست داره كه تورو ببينه. چند روز پيش ميگفت مامان برو سونوگرافي سه بعدي تا ببينيم كاميار چه شكليه. اما من دوست دارم وقتي براي اولين بار ميبينمت لمست كنم و اون دستاي كوچولوتو بوس كنم عزيز دلم. لحظه ديدار براي من ارزش زيادي داره . قربونت برم.

اميدوارم كه اين چند وقت هم براحتي سپري بشه و من بغلت كنم و تمام بدنتو غرق بوسه كنم عزيز دلم.

 

عاشقتم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیما
26 اردیبهشت 90 17:32
جالبه نمی دونستم جنین ها هم سکسکه می کنن اخی چقدر بامزه بود ..: X
مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 21:32
ایلین
31 اردیبهشت 90 15:56
قربونت برم کپلی با اون سکسکت جونمممممممم



مرسي خاله جون.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد