کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

گرمازدگي

1390/3/19 10:21
نویسنده : nooshin
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كاميار خوشكلم. حالت چطوره ماماني؟؟

ديروز روز سختي بود. از صبح كه بيدار شدم حالم بد بود. نميدونم گرمازده شده بودم يا مسموم ؟؟ شايدم سرديم كرده بود. بهرحال حال خيلي بدي داشتم. دل درد و بي حالي و حالت تهوع و .... خلاصه حسابي حالم گرفته بود. وقتي با خاله ي بابا مهدي صحبت كردم بهم گفت حتما دلت سرما خورده . نميدوني چقدر ناراحت شدم كه باعث اذيت تو شدم عزيزم. تازه فهميدم كه براي چي خودتو گوله ميكردي يه گوشه ي دلم و فشار ميدادي. اين قدر خوب نشدم تا اينكه دكتر اومد بالاي سرم و برام سرم وصل كرد. الهي بميرم كه من اينقدر تورو اذيت كردم عزيزم. ايشالا بياي به دنيا تلافي ميكنم و قول ميدم كه كاري كنم كه حسابي بهت خوش بگذره.

 








پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
19 خرداد 90 10:39
بهترین هدیه برای روزهای خاص به ویژه روز مرد و پدر تابلوفرش وان یکاد دستباف نما : 55000تومان تلفن : 03615430172 تلفن همراه : 09133624387 ایمیل : tablorokhsareh@gmail.com وبسایت : www.rokhsareh.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد