کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

منم آدمم !!!!!!

1390/4/11 11:34
نویسنده : nooshin
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر قند عسل نفس طلاي مامان.!

 

قربونت برم كه اينقدر تو ميفهمي عزيز دلم. ماجرا از اين قراره كه چند روزي بود كه بابامهدي رفته بود ماموريت. ديروز عصري كه اومد خونه تا صداي بابا رو شنيدي سريع واكنش نشون دادي. خلاصه تا شب پوست شكم من داشت پاره ميشد اينقدر كه با اون دست و پاهاي كوچولوت فشار دادي به شكم من. تا اينكه آخر شب كه بابا خواست بخوابه ديدم تو هنوز داري وول ميخوري. به بابا گفتم كه يه كمي هم توروتحويل بگيره. احساس كردم از اينكه بابا با تو سلام عليك نكرده و با تو حرفي نزده تو دلخوري. خلاصه بابا هم دستشو گذاشت روي شكمم و تو سرتو چسبوندي به دستش و گاهي هم با دستت به بابايي دست دادي و بالاخره آروم شدي. بابا داشت از تعجب شاخ در مي آورد. ميگفت يعني اين ميفهمه كه من بهش توجه نكردم؟؟ گفتم بعللللللللللللللللللللللللللللللللله. اين آقا كاميار قراره آقا دكتر بشه ها.نبايد دست كم بگيريش.!!! خوشم مياد از حالا داري تكليفت و با همه روشن ميكني و گربه رو دم حجله ميكشي ......








پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سیما
11 تیر 90 12:47
وای ماشاالله توروخدا قدر پسمل گلتو بدون ها
ایلین
11 تیر 90 14:45
قربون اقا کامیار دکتر برم بچمون میدونه چه جوری خودش رو تو دل همه جا کنه
دانيال
13 تیر 90 13:09
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون




hatman.mamnoon

مهرگان
15 تیر 90 10:49
سلام کامیار کوچولوی قندعسل

سلام آقای دکتر وروجک

ایشالله همیشه همیشه سلامت و شاد باشی در کنار مامان و بابا و برادرمهربونت

آمین





مرسی مهرگان جونم. ایشالا پارمین جونم هم همیشه سالم باشه و سایه مامان و بابا بالای سرش باشه.

leila
15 تیر 90 15:32
سلام چقدر جالب.واقعا پسر باهوشو زرنگيه ايشالا كه خوب باشي.1 مدت نشد بيام نظر بدم.خيلي دلم ميخواد ببينمت چه شكلي شدي.سر امير سالار چند روز قبل از اينكه بري بيمارستان ما خونتون بوديم.عكسه انداختيم. چقدر زود ميگذره


سلام لیلا جون. آره یادته. ایشالا خودت یه روزی مامان میشی عزیزم.من زیاد تغییری نکردم. فقط شیمکم قلمبه شده.
مامان ماهان عشق ماشین
16 تیر 90 12:23
ماشالا.ای جونم.چه بامزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد