کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

بنمای رخ .....

1390/4/16 11:42
نویسنده : nooshin
199 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 16 تیرماهه و من هفته 32 و 3 روز هستم.

کامیار کپل مامان. دیروز رفتم سونو گرافی تا صورت ماهت و ببینم . به خانوم دکتر گفتم که اگه تونست یه عکس 6 در 4 خوشگل از تو به من بده که بزارم تو آلبومت. اما جنابعالی لج کرده بودی و هرکاری کردیم صورت خوشگلت و چسبونده بودی به شکم مامان و نمیشد که یه عکس تمام رخ از صورتت بندازه . خلاصه یه لحظه که صورتت معلوم شد عکس گرفت و با سیستم سه بعدی نشونم داد . ووووووووواااااییییی  که چقدر خوشحال شدم صورت ماهت و دیدم عسلم. قربون اون لپ خوشگلت بشم من... حالا که دیدمت دیگه هرروز دلم میخواد بغلت کنم و لپت و ببوسم. به امیرسالار گفتم که خیلی شبیهش هستی . برق شادی از تو چشمش پیدا بود. امیدوارم که برای هم داداشای خوبی باشین و یار و یاور هم باشین....

 

 

دوستت دارم عسلم  









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
17 تیر 90 23:21
وایییییییییییییی نازی کامیار کپل خاله کاشکی منم بودم می دیدم چقدر جالب واقعا معلوم بود که شبیه امیر سالاره ... چقدر سالار حتما خوشحال میشه نازی ان شا الله زود زود می گذره به امید خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد