کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

انتظار و بازهم انتظار

1390/4/20 14:47
نویسنده : nooshin
202 بازدید
اشتراک گذاری

موفق کسی است که با آجرهایی که بسویش پرتاب میشود برای خود بنایی محکم بسازد.

 

سلام کامیار کپل مامان . امروز 20 تیرماهه. هفته 33 .نمیدونی این روزا چقدر برام سخت میگذره. شبا خیلی خیلی بد میخوابم. تمام برنامه های تلویزیون و جارو میکنم.   وقتی هم میرم تو رختخواب از گرما و عرق کلافه میشم و همش دارم خودم و باد میزنم.   تا خوابم میبره بیدار میشم ، پیش بسوی wc. خلاصه صبح هم از درد کمر و رون پام بیدار میشم. اما همه این دردا رو به شوق دیدن صورت ماه تو تحمل میکنم گلم.

وقتی که صبحا امیرسالار و صدا میکنم که بیدار بشه ، تا صدام بلند میشه تو هم بیدار میشی. آخه چرا اینقدر به صدای مامان حساسی عزیزم؟؟ تو باید حسابی بخوابی تا سالم و تپل باشی عزیز دلم.

دیروز رفته بودم دکتر . خداروشکر همه چی فعلا خوب بود. آزمایش برام نوشته واسه اول مرداد. این آزمایش برای آمادگی قبل از عمل سزارینه. گل پسرم دعا کن همه چی به خوبی پیش بره و من بتونم لپ خوشگلت و بوس کنم و لباسای قشنگت و تنت کنم. تو برام شیرین زبونی کنی و من کیف کنم . خدا رو شکر کنم که چیزی تو این دنیا نیست که من ازش نخواسته باشم و بهم نداده باشه.

الهی صد هزار مرتبه شکر گزاری هم برای فقط یه ناخن انگشت کامیار هم کفاف نمیده. چه برسه به کل نعمتهایی که به من دادی!!!!!

 

" الحمدلله رب العالمین "




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیما
20 تیر 90 16:42
اره خوب خدا رو شکر خدا خیلی خیلی مهربونه
راستی یادت باشه موقع عملت منو دعا کن اون لحظه یادت باشم از یادت نرم ....
واقعا خدارو شکر به خاطر همه نعمت هایی که بهمون داده و نداده


حتما سیما جونم. مگه میشه یادم بره.؟ تو تنها کسی هستی که همیشه به وبلاگم سر میزنی و نظر میدی.محرم اسرارم هستی عزیزم. چراکه نه؟؟؟؟؟
سیما
29 تیر 90 11:20
واقعا مرسیییییییییییییییییی
مامان فرشته
29 تیر 90 11:21
یه دنیا ممنونم از محبتت گلم بوسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد