کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

شیرین کاری ها

1390/9/1 15:42
نویسنده : nooshin
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات من !

امروز اول آذرماهه. دلم میخواست امروز برات یه مطلب جدید بنویسم اما هرچی فک کردم چیزخاصی به ذهنم نرسید تا اینکه دیدم امروز به لطف خدای بزرگ و مهربون گردنت و سفت و محکم نگه میداری و به اطرافت نگاه میکنی. مبارک باشه عزیزدلم.

شیرین کاریهای خاص خودت و هنوز داری:

چپوندن مشت در دهان

عشق و حال با لوستر

نیشگون گرفتن مامان موقع شیر خوردن

و یه جدید دیگه : وقتی داری شیر میخوری من یا باید حرف نزنم یا خیلی آروم و با ناز حرف بزنم وگرنه جنابعالی بهتون بر میخوره و فک میکنین دارم دعواتون میکنم و لب ور میچینی و بغض میکنی.

رابطه ات با داداشی خوبه . بعدازظهرا منتظر اومدنش میشی.

امیدوارم همیشه باهم دوست باشین. قدر داداشی رو بدون چون اگه اون پسر خوبی نبود و درسخون نبود من الان آرامش نداشتم درنتیجه شیرخوبی هم نداشتم که تو بخوری و سیر بشی و تپل بشی. پس بیا همینجا از داداشی تشکر کنیم.

 

ممنون داداش جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سیما
5 آذر 90 16:26
قربونش برم عاشق انگشت خوردنشم تا ته می کنه تو گلوش جااااااااااااان ان شالله دوتا داداش بزرگ میشن و یار و یاور همدیگه هستن در زیر سایه خدا و شما
ایلین
7 آذر 90 15:12
ایشالا دو تا داداشا کنار مامانی و بابایی خوشبخت باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد