کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

غذای جامد

1390/10/25 11:16
نویسنده : nooshin
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

3 روز دیگه 5 ماهت تموم میشه و وارد 6 ماهگی میشی. این روزا براحتی گردنت و سفت نگه میداری و خیلی کنجکاو شدی.کم و بیش با افرادی که زیاد نمیبینیشون غریبی میکنی . اما خداروشکر زودی یخت آب میشه و با همه دوست میشی.وقتی که میخوام پوشکت و عوض کنم سعی و تلاش میکنی که برگردی بروی شکمت و دیدن سعی و تلاشت برای برگشتن که با گیرکردن دستت زیر بدنت باز ادامه میدی جالبه.امیدوارم در آینده هم فرد تلاشگر و امیدواری باشی و خیلی زود دست از سعی و کوشش برنداری. همچنان فرنی و حریره بادوم میخوری و عاشقشونی... یه بار بهت هویج له شده دادم که دوست نداشتی اما وقتی با فرنی مخلوطش کردم خوشت اومد... نکنه میخوای تا بزرگ بشی همش فرنی بخوری؟؟؟ دیروز هم سیب زمینی و هویج آبپز بهت دادم با شیر خودم مخلوطش کردم . خداروشکر خیلی بدت نیومد.البته چون غذای جامد بود یه کم سخت میخوردی اما خب خداروشکر که از مزه اش خوشت اومد.

اینم چند تا عکس جدید از شما گل پسرای من:(خداروشکر)

به به کجا آقای دکتر؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

soodi(aylin&yasmin
28 دی 90 15:01
قربونت بره خاله اقا دکتر تلاشگرم
سپیده
1 بهمن 90 15:15
الهی من فداش بشم که انقد ماشالا نازهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نورا
3 بهمن 90 18:30
الهی ماشالله بهشون که اینقده خوشکلو خوشتیپن اسفند دود کن برا این دوتا خوجله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد