کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

پایان 5 ماهگی

1390/11/2 15:32
نویسنده : nooshin
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خوشگلم.

چند روزه که 5 ماهت تموم شده . هوراااااا. دقیقا از همون روزی که 5 ماهت تموم شد یاد گرفتی که خیلی راحت غلت بزنی و دمر بشی. الهی فدات بشم .

برات سوپ درست کردم و خییییلی دوس داشتی. اینقدر عاشق سوپ شدی که با هیجان قاشق و از دست من گرفته بودی و لیس میزدی. جالبه که چون من موقعی که بهت غذا میدم شعرمیخونم تو هم میخوای آواز بخونی . خلاصه داستانی میشه که بیا و ببین.. با دهن پر آواز خوندنم عالمی داره نه مامان؟؟؟؟؟الههی مامان قربونت بره. ایشالا هرچه زودتر بزرگ بشی تا بتونم غذاهای خوشمزه واست درست کنم و تو بخوری و من کیف کنم.

بیسکویت مادر هم بعنوان عصرونه بهت میدم اما زیاد از مزه اش خوشت نمیاد . اما خب چون برات مفیده بهت میدم.

همچنان پوست بدنت خصوصا پاهات زبره. من نمیدونم آخه تو به چی حساسیت داری گلم؟؟؟؟

راستی یادم رفت بگم که وقتی کوچولوتر بودی دغدغه ام این بود که ساعت خواب و خوراکت به هم نخوره اما الان دغدغه بزرگم اینه که ساعت 1 و ربع بشه و بزنم شبکه 5 و تو برنامه مورد علاقه ات "رنگین کمون" و ببینی و کلی ذوق کنی. الهی فدات بشم که اینقدر دوست داری بزرگ بشی عسل دلم.

خاله ها ماشالا یادتون نره. مرسی

این عکس و دقیقا روزی که 5 ماهت تموم شد انداختم. فدای اون رون تپلت برم مامی.

این عکس رو هم دیشب انداختم. قربونت برم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مژی جون
2 بهمن 90 15:51
سلاممم مبارک باشه عسل خاله .........

نوش جونش باشه ایشالا همیشه سلامت باشه
ماشالاااااااااااااااااااا


ممنون خاله مژی جونم
خاله سیما مامان محمد طاها
2 بهمن 90 16:59
ماشاالله هزار ماشاالله این عشق تو عزیزم که منو بلند می کنه بیام سر وبلاگت خوشگل توپولی
مهتاب
2 بهمن 90 19:58
ووووی خاله قربونت بره الهییییی چه نمکی هستی ماشالا. بخولمش لپ لپ.یه ماچ آبدار


مرسی مهتاب جون
زیبا
3 بهمن 90 14:44
ماشالا به این گل دخمل


خاله جون من پسرم....
خاله سپیده
5 بهمن 90 13:43
وای پرو پاچه .......لب و لوچه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد