کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

پایان هفت ماهگی

1390/12/28 15:49
نویسنده : nooshin
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی.

امروز28 اسفند ماهه. دوروز دیگه سال 90 تموم میشه. با تموم بدی ها و خوبی هاش.

این ماه خیلی برای تو پرماجرا بود. اول اینکه شب قبل از بله برون عمو حمید ، شما یاد گرفتی که سینه خیز بری جلو... البته الان عین سربازی چالاک سینه خیز میری و هرچی که بخوای رو بدست میاری.

بعد بابا رفت ماموریت و تو مریض شدی. اولین مریضی عمرت. خداکنه آخرین مریضی باشه... خیلی حالت بد بود... تب داشتی و هرچی میخوردی بالا می آوردی... بی حال و بی اشتها بودی.. من هم بابا نبود و حسابی گیج شده بودم.

امروز هم که تولد 7 ماهگی شما عزیزم بود، اولین کلمه زندگیت رو گفتی:  " دا دا " قربون اون دادا گفتنت عزیزم....

من و بابا و داداشی هرکدوم شرط بندی کرده بودیم که تو اول خودمون رو صدا میزنی و وقتی داداشی دید که اونو صدا کردی خییییییییییلی خوشحال شد. امیدوارم برای همیشه کنار هم باشین و یاور و پشتیبان همدیگه باشین.

من و بابا هم زنده باشیم و خوشبختی شما دو تا رو ببینیم.

عزیزم پارسال عید تو توی دلم بودی و امسال بغلمی..... فقط خود خدا میدونه که من چقدر خوشحالم و شاکرش هستم.

عیدت مبارک

اینم یه نمونه از شیرین کاری های تو بعد از سینه خیز رفتن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد