کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

صداي قلب تو ترنم عشق و زندگي

1389/12/19 10:16
نویسنده : nooshin
223 بازدید
اشتراک گذاری

وروجك مامان امروز با هزار دعا و اضطراب رفتم آزمايشگاه تا جواب آزمايشتو بگيرم. بعد اون خانومه كه قرار بود جوابو بده هي رفت هي اومد هي سوال ميكرد سونو گرافي كردي؟ سونوگرافي نكردي؟ ديگه زهله (نميدونم املاش درسته يا نه) مامان داشت آب ميشد گفتم لابد خدا نكرده مشكلي هست. خلاصه همينطوري يه يه ربعي نشستم تا بالاخره صدام كرد.

باپاهايي لرزان رفتم پيش خانومه و گفت ببخشيد خانوم چون سن ني ني شما كمتر از 15 هفته بوده ، دستگاه نتونسته جواب نهايي رو بده. لطفا برين و هفته ديگه يا هفته اول فروردين بياين و دوباره آزمايش بدين.

نميدونستم بايد چي بگم! فقط پرسيدم توروخدا اگه مشكلي هست بگين. خانومه خنديد و گفت نه نه اتفاقا جواب آزمايش شما تا اينجا خيلي خوب بوده ولي اگه هفته ديگه بياين ديگه مطمئن ميشيم و جواب آزمايشتون قطعي ميشه. خلاصه منم شاد و شنگول رفتم مطب دكتر و اونجا دوباره صداي پي تي كو پي تي كو قلب كوچولو و ناز تورو شنيدم و كلي ذوق كردم.

اينقدر ذوق كردم كه دكتر فكر كرد تو ني ني اول من هستي.

بهرحال من مطمئن هستم كه تو خوب خوب خوب خوب خوبييييييييييييييييييييي ..
 
اين بوس آلبالويي با لبهاي قلوه اي تقديم به تو





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیما
18 اسفند 89 10:19
وای چقدر قشنگ بود این بوس هلویی منم تقدیم به تو ان شاءالله که به سلامتی پا به این دنیا می گذاره
سیما
18 اسفند 89 10:37
بگشا پسته خندان و شکر ریزی کن . . . . . ای نسیم سحری بندگی من برسان که فراموش مکن وقت دعای سحرم
پریسا
19 اسفند 89 11:28
نوشین جون . اون صدای بی تی کو بهترین صداییه که تو زندگیم شنیدم ایشالله همه چی خوب باشه و حالشو ببری . وقتی نی نی گلت به دنیا اومد این خاطرات شیرین رو واسش تعریف کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد