کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

هندونه برفي

1389/12/19 14:12
نویسنده : nooshin
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي مامان . نميدونم چرا دوست دارم هرروز باهات حرف بزنم. اما بعضي وقتا حرفي ندارم كه بگم. ميترسم وقتي بزرگ شدي و اين وبلاگ رو خوندي بگي مامان اين كه همش روزمرگي يه. حق با توئه عزيزدلم. اما شايد من واقعا نتونم احساس واقعي قلبم رو بهت بگم. ولي بدون همين كه هر چند وقت يه بار برات مينويسم بهونه ايه براي اينكه بهت بگم چقدر عاشقتم و دوستت دارم با تمام وجودم.

ديروز با بابا رفته بوديم خريد. تا چشمم به هندونه هاي محبوبي بارون زده و براق افتاد دهنم آب افتاد و خوشحال و خندون يه دونه خريدم. جالبه كه بدوني وقتي گذاشته بوديمش تو صندوق عقب با هرتكون ماشين كلي قل ميخورد اين طرف و اون طرف و من همش نگران بودم كه الان هندونه قشنگم ميتركه و من و تو بي نصيب از اون مي مونيم.

بالاخره رسيديم و وقتي اونو تميز شستم و پاره كردم با كمال تاسف ديدم كه داخل هندونه به جاي قرمز يا صورتي سفيد پررنگ بود. ميدوني چه حالي شدم؟ اينطوري




احساس كردم الان آقاي فروشنده كه كلي تعريف كرده بود داره توي دلش به من ميخنده
اما خوب كاريش نميشد كرد آخه تو هوس كرده بودي و من حتي از خير اون هندونه برفي هم نگذشتم و با لذت خوردمش. اميدوارم تو هم مثل من لذت برده باشي.
 
ميدونم كه لذت بردي چون امروز صبح كلي ورزش صبحگاهي كردي توي دل مامان.
 
دوستت دارم وروجك بلاي مامان. كي ميشه صداي خنده هاي قشنگتو بشنوم؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
19 اسفند 89 16:10
نوش جونت عزیزم
سیما
21 اسفند 89 9:30
خدای من ، من عاشق این شکلک هاتم خیلی بامزه هستن نی نی گل چقدر هوس هندونه می کنه حتماً خیلی گرمایی یا جاش گرمه خدای من
ليلا
23 اسفند 89 18:15
سلام عزيزم سيما راست ميگه شكلكاي زيبايي داري.بالاخره اومدم تو وبلاگت(به افتخار اين حركت) ايشالا كه سالمه.همه دعا ميكنيم.هم تو رو هم ني ني و هم امير سالاره گل باقالي رو دوست دارم و از اينجا بوستون مي كم:بازم سر ميزنم عزيزم D
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد