کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

سال نو مبارك

1389/12/28 11:10
نویسنده : nooshin
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز كوچولوي مامان. چند روزي بود كه وبلاگ مشكل داشت و من حسابي دلم واست تنگ شده بود. انگار هروقت كه واست چيزي مينويسم ميبينمت و دلم باز ميشه.


هفته پيش روز 25 اسفند من دوباره رفتم و آزمايش غربالگري رو دادم. تو رو خدا ماماني ، از خدا بخواه كه تن سالم و بي عيب و نقصي بهت بده.

راستي همون روز ، روز تولد بابا هم بود. ميدونم كه تو بهتر از من يادت بود. چطور؟؟؟ براي اينكه شب قبلش به خواب بابا اومده بودي و كلي باهاش بازي كرده بودي. من موندم تو ني ني 10 سانتيمتري كه تا چند وقت پيش يه نقطه بودي ، آخه چقدر بايد عاقل باشي. چون نميدونم خانومي يا آقايي بنابراين فقط ميتونم بگم خيلي كارت درسته .



راستي يادم رفت كه بهت بگم اون روز با اينكه هوا خيلي هم خوب بود اما من بدجوري سرما خوردم و الان بازم دارم دارو ميخورم و چند شبه كه درست و حسابي نخوابيدم. آخه پس كي هوا ميخواد گرم بشه؟؟

امروز ديگه آخرين صفحه از وبلاگت رو تو سال 89 مينويسم . اميدوارم كه سال جديد سال شادي ، سلامتي ، بهروزي و كاميابي براي همه باشه.
خيلي خوشحالم كه امسال تو عزيز دلم هم با ما هستي. خداكنه كه امسال به بركت وجود تو فرشته پاك و آسموني خدا هم ما رو از ياد نبره و هميشه حواسش به ما باشه و ما رو به حال خودمون رها نكنه.
 
سال نو مبارك
 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

leila
29 اسفند 89 23:43
سلام. عيد شما هم مبارك . ايشالا سال بركت و شادي و سلامتي باشه. به شوهرت هم سلام برسون و تبريك بگو. ممنون كه كامنت دادي.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد