کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

دست و پاي كوچولو

1390/1/26 17:41
نویسنده : nooshin
203 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفس و قلب مامان.

بعد از چند روز مريضي و تب ، طبيعيه كه شديدا نگران حالت بودم بنابراين ديروز صبح شال و كلاه كردم و رفتم سونو گرافي تا هم صداي قلب مهربونت رو بشنوم هم خيالم راحت بشه.

بالاخره بعد از دو ساعت انتظار سخت و طاقت فرسا نوبت من رسيد و وقتي كه روي تخت خوابيدم خانم دكتر خيلي مهربون و با حوصله اي اومد و شروع به كار كرد و گفت ميدونستي كه داري براي پسرت داري يه داداش تپلو مياري ؟ گفتم بله اما نميدونستم كه تپله. كله گرد و كوچولو و شكم و چشم و لپ و حتي چونه خوشگلت رو نشونم داد البته خيلي سخت بود كه متوجه بشم اما خانوم دكتر خيلي با حوصله بود و من بالاخره توروتشخيص دادم و كلي ذوق كردم و قربون صدقه كردم تورو. خانوم دكتر پرسيد : شما بندري هستيد؟ گفتم : نه ! چطور؟ گفت : آخه گل پسر ما كه فعلا داره بندري ميرقصه ببين؟ ديدم راست ميگفت . آخه صبح كه ميخواستم برم دكتر مخصوصا كاكائو خوردم كه كار دكتر راحت باشه اما تو ديگه سنگ تموم گذاشته بودي.قربونت برم عزيز دلم.

راستي يه حرف جالب ديگه اي كه خانوم دكتر زد اين بود كه اندازه كف پاي گل پسرمون فقط ۳ سانتي متره. ميتوني براش يه كفش سه سانتي بخري. يعني اندازه انگشت كوچيك دستم.

حالا از ديروز تا حالا همش به انگشت كوچكم نگاه ميكنم و اونو بوس ميكنم بجاي كف پاي كوچولو و تپل تو مامان جون. اميدوارم با همين پاهاي كوچولو گام هاي بزرگ برداري و به قله هاي موفقيت برسي. دعاي خير مامان هميشه بدرقه راه تو گل پسر قشنگم هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیما
27 فروردین 90 23:15
خداروشکر
الهی چقدر زیبا و دوست داشتنی و دلنشین بود
دقیقاً منم انگشتمو نگاه کردم و قربون صدقه رفتم الهی
ان شاءا... هر چه زودتر بیاد به این دنیا و انگشتای پا و دستاشو ببوسیم .راستی زیر گردنشو یادم رفت


ممنون خاله سيما جون. البته يادت باشه كه گردنش فقط و فقط مال خودمه.
leila
30 فروردین 90 8:11
سلامواقعا.خودمونم اين قدي بوديما حالا بزرگ شديم.اميدوارم هميشه بدونيم از كجا به كجا رسيديم.راستي خاله سيما پشت گردن يادت رفت!از همه جا بهتره!!
سیما
30 فروردین 90 23:19
بابا همتون این کاره اینا دمتون گرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد