کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

تولد داداش

1390/1/30 11:22
نویسنده : nooshin
247 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا هرچه از ما به تو رسد                      استغفرالله

و   هرچه از تو به ما رسد                        الحمدللله

 

سلام كاميار كوچولوي من. عشق و نفس مامان. يواش يواش دارم به شكم قلمبه عادت ميكنم. الان 21 هفته است كه تو با مني و درمني. خدارو شكر ميكنم كه تا حالا همه چي خوب بوده. از خود خدا ميخوام كه تا ماه آخر همه چي رضايت بخش باشه و بعداز اون تو رو راحت به دنيا بيارم و بغل بگيرم.

ديروز 29 فروردين و روز تولد داداشي بود.اميرسالار 11 ساله شد. هورااااا. اما  اين تنها سالي بود كه تولدش سوت و كور بود . دلم براش خيلي سوخت. دلم ميخواست يه جشن كوچيك هم كه شده براش بگيرم و لااقل چند تا از دوستاش بيان خونه. اما چه كنم كه نميتونم. عصر ديروز كه كلاس پيانو داشت و وقتي برگشتيم خونه اينقدر خسته بودم كه اگه دنيا رو هم بهم ميدادن از جام تكون نميخوردم. به جاي كادو هم پول دادم بهش كه هرچي دوست داره به سليقه خودش بخره. بابا هم همينطور.

ايشالا سال ديگه تو هم تولدش هستي و داري شيطوني ميكني و من هي ميگم كاميار بشين. كاميار دست نزن به كيك داداش. كاميار...... به اميد اون روز...

اين بوس آلبالويي هم براي اميرسالارجونم. تولدت مبارك گل پسر عزيز مامان.







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سیما
30 فروردین 90 23:22
سلام سلام صدتا سلام امیرسالار جان تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که 120 سال زنده باشی سال دیگه ان شاءا... داداشی باید برات برقصه دیگه مگه نه
leila
31 فروردین 90 12:10
هورااااا مبارك باشه.از طرف من امير سالارو 1 بوس آبدار كنعيب نداره.داداش دار شدن اين مسائل رو داره ديگهعوضش داداش كوچولوش كه بياد بهترين هديه براشه
ثمين
31 فروردین 90 13:01
سلام عزيزم! خوبي؟ من تو وبلاگم درباره تزيين سيسموني مينويسم! بهتون ايده هاي خوبي ميده... يه سر بزني پشيمون نميشي... مواظب خودت و فرشته تو دلت باش.
sima
31 فروردین 90 18:59
پسر پسر قند عسل کاکل به سر بشین رو تخت پدر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد