کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

اولين حركت تو

1389/12/8 11:30
نویسنده : nooshin
384 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم خيلي دوست دارم با تو حرف بزنم اما نميدونم چطوري؟ آخه من نميدونم تو دختري يا پسر؟! ميترسم تورو گل پسر خطاب كنم بعد ناراحت بشي و بگي من كه دخترم يا برعكس. خلاصه تصميم گرفتم همه حرفامو توي اين وبلاگ برات بنويسم كه ايشالا وقتي بزرگ شدي و رفتي مدرسه خودت اينا رو بخوني و بفهمي كه مامانت چقدر دوستت داره.

هفته پيش دقيقا فرداي روز تولد پيامبر (ص) بود كه وقتي بعد از صبحانه دراز كشيدم تو دستاي كوچولو و نازت رو يا شايدم پاهاي كوچولوتو كش دادي و خستگي در كردي و من كه بي صبرانه منتظر يه حركت از تو بودم پريدم هوا و گفتم زنده اس. بابا با تعجب منو نگاه كرد و گفت : راست ميگي؟ گفتم به خدا راست ميگم. خلاصه يه ربع بعد هم اين كار و كردي و ديگه مامان و بابا رو ذوق مرگ كردي. قربون اون دست و پاهاي كوچولوت بشه مامان.

جالبه كه اين اتفاق فرداي همان شبي افتاد كه من به بابامهدي گفتم فكر كنم اين خيلي مظلوم و تنبل و بي دست و پا باشه . نميدونم چرا اينطوري فكر ميكنم؟ و تو فردا صبحش ثابت كردي كه اصلا هم اينطور نيست و خيلي هم زرنگ و زبل هستي. قربونت برم عزيزم من دوست دارم اينقدر زرنگ باشي كه مستقل و محكم بار بيايي .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما
8 اسفند 89 11:47
وای چقدر جالب بووددددددددد البته یه بار تلویزیون می گفت که مادرانی که بچه دوم دارند حرکت جنین رو در سه ماهه اول می تونن حسن کنند چقدر جالب قدرت خدا ا
زهرا مامان شازده کوچولو
9 اسفند 89 14:53
سلااااااااااااااااااااااام تبریک میگم بهت برای کوچولوت هم آرزوی سلامتی دارم مراقب خودت و کوچولو باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد