کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

بدون عنوان

1389/12/8 11:34
نویسنده : nooshin
171 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقيقا 13 هفته و 2 روزه كه تو عزيز دلم همراه من هستي . اما نميدونم چرا از اون روزي كه حركتت رو حس كردم تا امروز ديگه هيچ حركتي نكردي و اين منو نگران ميكنه. اما من مطمئنم كه تو سالم و سرحال هستي و خوابي. بخواب ليمو شيرين مامان . بخواب كه تو خواب رشد كني و بزرگ بشي.

ديشب بالاخره رفتم و يه هندونه سرخ و آبدار و شيرين خريدم و خوردم. آخه ديشب بارون تندي ميباريد و فروشنده با تعجب به من نگاه ميكرد. حتما توي دلش ميگفت واه واه تو هواي به اين سردي آخه كي هندونه ميخوره؟؟؟ اون كه نميدونه جاي تو خيلي هم گرم و نرمه. خوب تو هوس هندونه كردي ديگه. نوش جونت مامان جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
8 اسفند 89 11:48
حتماً دلش برای خاله سیماش تنگ شده بود که بالاخره مامان نوشین و بابامهدی بالاخره بعداز چند وقت اومدن خونه ما مگه نه خاله؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد