کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

نامه اي به اميرسالار

1389/12/8 15:53
نویسنده : nooshin
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداش عزيزم.

نميدونم آيا ني ني ديگه اي هم مثل من داداشي به خوبي تو داره يا نه؟ من كه تورو خيلي خيلي دوست دارم. صبح كه ميري مدرسه دلم برات تنگ ميشه آخه دلم هم مثل خودم كوچولوئه . از صبح ثانيه شماري ميكنم تا برگردي و برام قاقا بخري . آخه تو هر روز با دست پر برميگردي خونه و من و مامان و حسابي خوشحال ميكني. من كه به داداشي مثل تو افتخار ميكنم. آخه ميدوني وقتي با بقيه فرشته هاي كوچولو توي بهشت صحبت ميكردم هيچ كدوم داداششون بلد نبود مثل تو پيانو بزنه منم اونجا بود كه كلي پز دادم و تو رو بعنوان داداشم انتخاب كردم. خيلي خيلي خيلي دوست دارم داداشي. منتظرم باش تا 5 ماه ديگه بيام و لپ كوچولومو بوس كني.

 

ني ني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیما
8 اسفند 89 14:53
چقدر زیبا و احساسی می نویسی بابا اشکم دراومد آفرین به داداش امیر سالار موفق باشید
سیما
8 اسفند 89 16:02
خیلی قشنگه نازی
سیما
9 اسفند 89 10:51
بابا پس کجایی ؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد