کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

هفته سی و پنجم

1390/5/4 10:48
نویسنده : nooshin
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم. عشق و نفس مامان!

 

از امروز دارم لحظه شماری میکنم برای دیدنت. از امروز تا دیدن روی ماهت 27 روز مونده. 2 روز پیش همراه خاله سیما و داداشی رفتیم خرید. برای تو و داداشی روتختی خوشگل خریدیم. پرده اتاقتون رو هم انتخاب کردیم و سفارش دادیم که قرار شد چند روز دیگه آماده بشه و بریم تحویل بگیریم. 

دیروز هم رفتم کمی موهامو کوتاه کردم تا وقتی تو به دنیا اومدی بگی چه مامان خوشگلی دارم !!! شبا که معده ام خیلی اذیتم میکنه. کم خوابی و بدن درد هم دیگه همیشگی شده. اما درکل من خیلی خوش شانس هستم که گل پسری مثل تو قراره که بیاد و دردای من و پایان بده. 

بابا هم هنوز عراقه. حسابی دلمون براش تنگ شده. خدا کنه زودتر بیاد . چون هم نگرانم و هم دلتنگش هستم.

ساک بیمارستان هم آماده کردم و هر روز چک میکنم که چیزی کم و کسر نباشه. فقط مونده فیلم دوربین فیلمبرداری و باطری برای دوربین عکاسی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طلا
4 مرداد 90 12:14
سلام عزیزم خوش به حالت که اینقدر به روز وصال نزدیک شدی .
من که تازه نیمه راهم و حسابی دل تنگ . انشااله که زایمان راحتی داشته باشی و نی نی خوشگل و سالمی به دنیا بیاری . یادت نره ما رو هم دعا کنی.


ایشالا شما هم به زودی نی نی خوشگلت و بغل میکنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد