کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

20 روز دیگه مونده.

1390/5/11 10:35
نویسنده : nooshin
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان.

  

امروز اولین روز از ماه مبارک رمضان تو سال 90 . درسته که نمیتونم روزه بگیرم اما حال و هوای خاصی دارم. مخصوصا بخاطر وجود تو فرشته کوچولو که با اومدنت انشالا خونمون و نورانی میکنی و با قدمهای پر برکتت رونق خاصی به زندگیمون میدی.

امسال تنها سالیه که من شاهد فرود هزاران فرشته ناز و کوچولو به زمین بودم.هیچ وقت فکر نمیکردم که فرشته های کوچولو برای اومدن به زمین تو صف ایستاده باشن تا بیان و دل مامان باباهاشونو خوشحال کنن.

تو این سال که خدا نگاه ویژه به من داشته ازش میخوام بخاطر وجود تو فرشته عزیزم هم که شده به تمام مامان باباهایی که در آرزوی فرشته هستن یه فرشته ناز و سالم عطا کنه  و تمام نی نی های بیمار که الان تو بیمارستان هستن و مرخص کنه و به آغوش خونواده هاشون برگردونه. تمام کسانی که مشکل مالی یا حقوقی یا .... دارن رو مشکلاتشون و حل کنه و لب همه مردم دنیا خندون باشه.  الهی آمین

 

از امروز تا اومدن فرشته کوچولوی من 20 روز مونده و من همچننان منتظر ورود تو به زمین هستم عزیز دلم.









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بانو
11 مرداد 90 10:47
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
ایلین
13 مرداد 90 15:54
نوشین عزیز امیدوارم سالهای سال توی این ماه مبارک برکت و خیر برای خونوادت باشه و بزرگ شدن و به ثمر نشستن میوه های دلت رو ببینی


ممنون عزیزدلم. منم برای تو و بچه های گلت بهترین آرزوها رو دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد