کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

لپ لپ

1390/5/18 14:22
نویسنده : nooshin
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.

هفته 37 هستم. کلا 13 روز مونده تا اینکه تورو بغل کنم. دیروز رفته بودم سونوگرافی. بعد از اینکه نزدیک یکساعت معطل شدم تا نوبتم بشه وقتی خانوم دکتر تو رو دید گفت باز دوباره این پسر لپ لپ رو آوردی اینجا؟؟؟ چقدر این پسر بامزه است!! من فکر کردم شوخی میکنه یا داره تعارف میکنه. اما گفت نه به خدا خیلی خوشگله. توروخدا وقتی دنیا اومد بیارش یه بار ببینمش.بگو ببینم حالا واقعا" تو بانمکی؟؟؟؟ الهی قربونت بره مامان.

عزیزم وزنت 3160 کیلو بود که البته من خیلی اعتقادی به دقیق بودن این وزن ندارم اما درهرحال فکر میکنم خوب باشه.اینقدر که من گفتم کامیار کپلو هرکی میخواد حالتو بپرسه همینو میگه.

امروزم رفتم آرایشگاه تا وقتی تو بدنیا میایی مامانت و میبینی نترسی دیگه .

خلاصه مامی جون همه چی کاملا " آماده ورودته گلم 









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

leila
19 مرداد 90 12:23
سلام چشم رو هم بذاري ميبيني كه تو بغلته و بعد از مدتي اندازه آقا سالارت بزرگ شدهالتماس دعا تويه اين ماه پر بركت ازت دارم


ایشالا . ممنون لیلا جون. چشم. خودمم محتاجم به دعای شما عزیزان.
مامان زینب
19 مرداد 90 13:32
سلام. ان شاءالله به سلامتی پسر نازت رو بغل کنی عزیزم. خیلی لحظه ناب و قشنگیه.


ممنمون.
ایلین
20 مرداد 90 11:48
دیدی بی خود بهش نمیگفتیم کامیار توپولو قربون لپش ایشالا صحیح وسلامت میاد بغلت
سیما
20 مرداد 90 17:40
سلام خیلی وقت بود نیومده بودم سر بزنم شرمنده می بینی کامیار چه خاله حواس پرتی داری برای این خاله ات خیلییییییییییییییییییی دعا کن باشه کپلی خوب بگو ببینم شنیدم لپ داری هوارتا اره هههههههههه نوشین جان ان شا ء الله که صحیح و سالم به دنیا میاد و خودت هم همین طور ( منظورم اینه که صحیح و سالم و شاد باشی ) ولی از امیر سالار که خوشگل تر نمیشه بابا ههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد