کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

23 ماه رمضان (7 روز تا دیدنت)

1390/5/24 13:24
نویسنده : nooshin
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کامیار عزیزم.

 

مطلبی که امروز میخوام تو وبلاگت بنویسم شاید از نظر خیلیا مهم نباشه. اما از نظر من خیلی اهمیت داره. راستش و بخوای دیشب چند دقیقه به اذان افطار داشتم دعا میکردم که یهو یاد خواهر یا برادرت افتادم که دوسال پیش سقط شد. حتما خودت میدونی که من اون روزا چه حالی داشتم. برای همین هم بود که لحظه اذان همه مادرا رو دعا کردم که طعم این درد و هیچ وقت حس نکنن. برای یه لحظه تقویمی که مال سال 88 بود رو نگاه کردم و دیدم که روز 23 ماه رمضان سال 88 بود که من خواهر یا برادرت یا شایدم خودت بودی که هنوز آمادگی ورود به زمین رو نداشتی رو از دست دادم. و نکته جالب اینجاست که روزی که قراره تو به دنیای ما قدم بزاری هم 23 ماه رمضان امساله.....

 

نمیدونی اون لحظه که این موضوع رو فهمیدم چه حالی شدم. اول اینکه سیل اشک کل صورتم و پوشوند و بعدش تنها کاری که تونستم بکنم این بود که خیلی خیلی خدا رو شکر کردم و دیدم چه خدای مهربونی دارم که وقتی که دید من تو اون روز اینقدر غصه خوردم دقیقا دوسال بعدش یه پسر کپل و ناز و سالم و ایشالا میخواد تو بغلم بزاره.

خدایا به اندازه تمام قطرات دریا ، به اندازه تمام ریگ های بیابون، به اندازه تمام برگهای درختان ازت ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیما
24 مرداد 90 13:38
واقعا برای خدا کاری نداره اگر بخواد بده یه اشارست
چقدر جالب بود ادمو به فکر می بره


آره سیما جون. خدا میخواست تو این دوسال به خودم بیام و پی به حکمت و رحمتش ببرم.
leila
25 مرداد 90 11:35
سلام عزيزم با خوندن اين نوشته اشكم جاري شد.حكمت خدت يعني همين يه روز 1 چيزي به صلاحت نيست نميده بعد از مدتي خودش دوباره همونو بهت ميده چون الان وقطش بوده و ما نميدونستيم اگه هميشه كارامونو بسپريم بهش خودش به بهترين شكل ممكن روبه راهش ميكنه
طرز نوشتنتو خيلي دوست دارم.ايشالا اين هفته هم راحت سپري بشه
اگه ميشد عكس بذاري خيلي خوب بود
يا به ايميلم بفرستي خيلي خوشحال ميشم


ممنونم لیلا جونم. از خودم عکس جدید ننداختم.ولی ایشالا میندازم برات میل میکنم.شدم عین فیل
ایلین
26 مرداد 90 15:17
خدا رو شکر نوشین جونم خدا جواب دل مهربونت رو داد


مرسی عزییزم.
ایلین
29 مرداد 90 23:11
سلام سلام صد تا سلام
کامیار توپولک خوش اومدی عزیزم قدمت برای مامانی و بابایی مبارک باشه میخواستم اولین نفر باشم تو وبلاگت دنیا اومدنت رو تبریک میگم یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسس رو اون لپات نوشین جونم ایشالا قدم پسرت مبارک باشه برات


خیلی خیلی ممنون خاله سودی جووووونم. ایشالا چند وقت دیگه هم دوست دخترم میاد تو بغلت.هههه
سیما
29 مرداد 90 23:27
پس کامنت من کوش ؟؟
مهرگان
30 مرداد 90 19:52
سلام نوشین جونم

دوست مهربونم

منم اشکام سرازیر شد...

شنیدم نی نی گلت ، کامیار مهربون و ماهت به دنیا اومده .

ایشالله به سلامتی و خوبی

سلام مهرگان جونم. ممنونم.پارمین گل منو ببوس.

منم توی وب عکس نی نی گل رو گذاشتم

تو هم زودی بیا و عکس کامیارجونمون رو بذار




خاله سیما
2 شهریور 90 16:35
عسکه شیدلو بذار دیده گوبونش بلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد