کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

خوددرگیری

1390/6/31 9:47
نویسنده : nooshin
232 بازدید
اشتراک گذاری

کامیار جونم عسل دلم شکر پنیر مامان سلاااااااااااام.

 

قربونت برم گل پسرم. میخوام بهت بگم خیلی دوست دارم.حتی وقتی که نصفه شبا بیدارم میکنی و بااون اداهای بامزه ات خودت و واسم لوس میکنی.حتی وقتی که موقع شیر خوردن دستت و میاری تا من بوس کنم.خلاصه در همه حال عاشقتم پسرم.

میخوام یه خاطره واست تعریف کنم. یه روز که پوشکت و باز کرده بودم و رفته بودم دستشویی تا آب و ولرم کنم و بشورمت دیدم جیغت در اومد   سراسیمه دویدم و به امیرسالار توپیدم که چرا دوباره محکم بوست کرده و جیغت در اومده اما امیرسالار گفت که من فقط نگاهش میکردم و دیدم همچنان داری جیغ میزنی خیلی ترسیده بودم گفتم حتما" جایی از بدنت درد میکنه . شروع کردم به وارسی بدنت   که یهو دیدم یه دسته از موهای پرپشت و مشکی خوشکلت و توی مشتت گرفتی و داری میکشی و چون تمام حرکات تو غیر ارادیه بنابراین با شدت هرچه تمامتر داشتی موهاتو میکشیدی و جیغ میزدی. هرکاری هم میکردم مشتت و باز نمیکردی . خلاصه با مکافات موهات و از مشتت رها کردم و اینجا بود که همه زدیم زیر خنده و من گفتم طفلکی پسرم با خودش درگیره!!!!!

  




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
31 شهریور 90 19:41
قوبونش برم کامیار چرا عزیزم با خودت درگیری ههههههههههههههه حیفه موهای خوشکل مشکیت نیست نانازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد