کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

چهل روزگی (ختنه)

1390/7/6 16:25
نویسنده : nooshin
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیز مامان.   

گل پسرم امروز چهل روز شده که تو درکنار ما هستی و با قدمهای کوچولوت به زندگی ما رو رونق دادی و شاد کردی . وقتی که به چشمهای کنجکاوت موقع شیر خوردن نگاه میکنم ، وقتی که به صدای نفست گوش میکنم وقتی که به حرکت شکمت موقع خواب نگاه میکنم خداروشکر میکنم و باورم نمیشه که گل پسری مثل تو به خونمون اومده.

دیروز بردیمت برای ختنه کردن. خدا میدونه که دل تو دلم نبود و داشتم از استرس خفه میشدم.خلاصه بعد از انجام کارهای اداری و ... بالاخره تو رو بردن تو اتاق عمل!!!   خیلی ترسیده بودم. دلم داشت میترکید. تا بیایی کلی برات قرآن خوندم. و سوره والعصر و خوندم که خدا صبر زیادی بهت بده تا بتونی درد و تحمل کنی. قبل از رفتنت هم همش بهت میگفتم که باید قوی باشی . بعد از نیم ساعت خانوم پرستاری که تو رو برده بود آوردت .ساکت بودی اما چشمات قرمز و اشکالود بود و هق هق میکردی.دلم کباب شد .اما همونطور که گفته بودم تو قوی و محکم بودی و مثل یه مرد طاقت آوردی. آفرین پسر خوبم. من اطمینان دارم که تو در آینده مرد محکمی خواهی شد که خیلی ها میتونن بهت تکیه کنن.









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
6 مهر 90 14:36
وای عزیزم دلم اب شد اخی
چرا چشم خوشگل خاله قرمز بوده
ایشاالله زود زود خوب شی عزیزم


مرسی خاله سیما جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد