کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

مهمونی خاله سپیده

1390/8/2 11:11
نویسنده : nooshin
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مربای گل سرخ من.کامیار خوشگلم

گل پسرم این روزا شاهد بزرگ شدنت هستم و خداروشکر میکنم که دارم با پوست و خونم بزرگ شدنت و حس میکنم.دیگه صبحا که بیدار میشی کلی برام حرف میزنی و میخندی.قربون اون خنده هات برم عزیزم.

  

راستی جمعه هفته پیش رفتیم خونه خاله سپیده اینا.ناقلا خیلی خاطرخواه داری هااااا.خاله سپیده کلی برات تدارک دیده بود. اولش که رفتیم که کلی ذوق کردن از دیدنت بعدش برات اسپند دود کرد و ازت کلی عکس گرفت.  چه غذاهای خوشمزه ای هم درست کرده بود با کلی دسر و تشکیلات . آخر سر هم سپهر یه کادوی خوشگل داد به من و گفت برای کامیاره.   باز کردم و دیدم یه بلوز و سوئیشرت و شورت لی خیلی خیلی خوشگله. ببین چقدر خاله سپیده جون دوست داره ناقلا.اینم بگم که وقتی تازه حامله شده بودم و عاااااااااشق کشک بادمجون شده بودم!! خاله سپیده اومد خونمون و برام یه کشک بادمجون حسابی و خوشمزه درست کرد.

بیا همین جا از خاله سپیده جون تشکر کنیم.مرسی خاله جوووووووووووووووووووون



    











پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سما
2 آبان 90 11:41
اره واقعا دستش درد نکنه خاطرخواه که نگو صف کشیدن اخه از بس که بامزست گوگولی از قول من ببوسش
خاله سپیده
2 آبان 90 11:57
الهی قربونش بشه خاله .. اینا ک کاری نیست ... عاشقشم من از شب قبلش کلی ذوق کردم واسشش...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد