کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

اولین غلت

1390/9/13 10:34
نویسنده : nooshin
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل دلم.... امروز 13 آذرماهه و شما 5/3 ماهه شدی... شاید وقتی که این و میخونی متوجه نشی اما به نظر من تو خیلی بزرگتر شدی.... هر روز صبح با لبخند خوشگلت عشق و امید و به من هدیه میکنی و این بزرگترین و ارزشمند ترین هدیه ای هست که من در زندگیم از کسی گرفتم..

دیشب برای اولین بار وقتی که روی شکم خوابونده بودمت و طبق معمول داشتی کیف میکردی به طرز شگفت آوری خودت غلت زدی و چرخیدی و به پشت خوابیدی.... از خوشحالی فریاد زدم و داداشی اومد و گفت دوباره بخوابونش تا منم ببینم اما هرچی صبر کردیم دوباره این کار و نکردی... حالا اگه شانسی هم این کار و کرده باشی بازم دست مریزاد داره مامانی... خوشحالم از اینکه روزبه روز داری آقا تر میشی گلم

اینم چند تا عکس از گل پسرم :

و این داستان که همچنان به مکیدن انگشت و پیامدهای آن از جمله عوق زدن و ... ادامه میدهی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سیما و مامان جون
13 آذر 90 23:36
سلام امشب شب تاسوعاست و من و مامان جون شیرین کاری های گل پسرو خوندیم واقعا افرین که غلت زد عاشق انگشت خوردنشییییییییییییییییییییییییییییممممممممممممم جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونن
خاله سیما
13 آذر 90 23:37
راستی تو عکس اول موهاش انیشتینی شده


آره .هههههه
مامان مهسا
16 آذر 90 20:17
ایلین
3 دی 90 15:41
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد