کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

پایان نه ماهگی

1391/2/27 12:04
نویسنده : nooshin
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام.

من اومدم با دندونام

سلام عسل دل مامان.پسر خوشگل و مهربون من.امروز 28 اردیبهشته و تو در آخرین روز 9 ماهگی ، در دومین ماه از اولین فصل زیبای خداوند دندونت در اومد.خداروشکر . یواش یواش داری بزرگ میشی و طبق معمول من هم خوشحالم هم ناراحت....

ماشالا خیلی شیطون شدی... مرتب به همه جا سرک میکشی .به هیچ عنوان هم حرف نمیفهمی... هرچی میگیم نرو بیا نکن .... انگار باید به یه زبون دیگه بگیم...هههه. فدای تو بشم که اینقدر کنجکاوی.مامان جون دنیا پر از چیزهای شگفت انگیز و جدیده. اگه اینطوری کنی که زود خسته میشی...

این روزا خیلی دوس داری خودت بدون کمک واستی. البته درحد چند ثانیه هم وامیستی اما هنوز ناشی هستی.

ماشالا تو مهمونی ها هم خوش رو و خوش خنده هستی و دل همههههههههه رو بدست میاری.فدای تو بشه مامان.

کمی دس دستی رو یاد گرفتی و بای بای هم بلد شدی...

خیلی هنرمند شدی مامان جون.

این روزا هم اصلا اجازه نمیدی بیام پای کامپیوتر . تا میام ایمیل چک کنم اینقدر سر و صدا میکنی و جیغ میکشی که بیام پیشت . خلاصه الانم با هزار زور و زحمت این متن رو دارم مینویسم....

 

قربونت برم عسل خوشگلم.

مرواریدات مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد