کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

jaraghe- omid

پایان 14 ماهگی

1391/8/22 14:29
نویسنده : nooshin
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان . گردوی قشنگ من

همینطور که میبینی مدت زیادی از آخرین مطلبم گذشته .. به نظر شما علتش چیه؟؟؟ درسته!!!

جنابعالی از صبح که بیدار میشی این کارا رو انجام میدی:

- میدوی میری لیوان آبی که بالای سر داداشی هست رو برمیداری که بخوری و چون بلد نیسیتی میریزیش روی خودت.

- بعد از خوردن صبحانه میری سر کابینت و هرچی قابلمه ، در قابلمه، ماهی تابه و ... هست میریزی وسط آشپزخونه.

- بعد میایی سراغ کابینت سبد و آبکش ... اونا هم همینطور

- بعد میایی سراغ اسباب بازی هات و بعد از اینکه چند تا لگو رو روی هم گذاشتی( جدیدا بلد شدی درست میزاری سرجاش) همه رو دورتا دور خونه پخش میکنی

- حالا نوبتی هم باشه نوبت تلفن خونه اس.....

- بعد کنترلای تلویزیون و ....

- بعد گوشی موبایل

خلاصه هرچی کار خلافه انجام میدی .....

الهی قربونت برم که وقتی هم گلدون قشنگ خونمون رو شکستی تا نگاهت کردم یه قدم عقب رفتی و فوری چشمات و  سفت فشار دادی به هم .. فکر کردی اگر تو منو نبینی منم نمیبینمت....

بتازگی تمام اجزای صورتتو میشناسی و داداش همه رو تند تند ازت میپرسه و تو جواب میدی..

یه چیزایی هم میگی که فقط خودت میفهمی چی هستن.

اینایی که من بلدم ایناس:

دو = شبکه دو

تی = چی؟؟

بابابا = بابا

دادادا = داداش

د د د = ددر ( بیرون)

بیم = بریم

راستی تا یکی میپرسه ساعت چنده تو سریع میگی : دوووووو

الهی قربونت برم من که اینقدر شیرین شدی که دوست دارم زمان همینجا متوقف بشه و من همینطوری از شیطنت تو لذت ببرم. فقط مواظب باش بلایی به سرت نیاری

اینجا اولین بار بود که خودت به تنهایی یه کاسه ماست رو خوردی.نوش جونت

اینم شیرررررررررررررر شاااااااااااااااااااااااااه من !!!!!

 

بووووووووس برای گل پسر قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

leila
18 آبان 91 23:00
سلام.خيلي وقت بود نيومده بودم وبلاگ كاميارو ببينم.عكسا خيلي زيبان.مخصوصا تو ماشينيه.ايشا هميشه سالم باشه.دلم واستون تنگ شدهاز اين جا رد ميشين پيش ما بياين به اميد ديدار شما


سلام . ممنون عزیزدلم.تا بچه نداری بیا پیشمون .
دیگه از وقتی سرد شده جرات نمیکنم بیام کیلان.
سلام برسون.
مامان محمد طاها
20 آبان 91 13:44
ماشاالله حسابی شیطونی می کنه خدا به داد من برسه
سودی مامان یاسمین
22 آبان 91 15:08
عزیزای دلم داداشای نانازی خدا حفظتون کنه
سیما مامان محمد طاها
26 آبان 91 14:04
چقد عکس شیر شاهش با ابهت نشسته نازی بامزه زول زده به دوربین
خاله سپیده
25 آذر 91 9:32
همون قد که من دوسش دارم خودش میدونه ..اونم منو دوس داره ........... عاشقشم بوس یه عالمه به این پسر مهربون و با نمک خاله
بهناز
24 دی 91 22:41
پسر بزرگت بسیاااااااااااااار جذاب و زیباست
از همین الان معلومه بزرگ شه کلی کشته مرده داره.هواشو داشته باش
ایشاا.. همتون شاد و سلامت باشید


ممنون بهناز جون. لطف داری...
LEILA&EHSAN
3 شهریور 92 15:37
kheili bahaleeeeee kami.delam mikhad bokhoramet
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد