کامیار کامیار ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

jaraghe- omid

دوسالگي

1392/5/28 15:30
نویسنده : nooshin
341 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 28 مرداد 92 . و شما دو ساله شدي.تشویق تولدت مبارك عشقم

دوسال گذشت. دوسال از روزي كه تورو تو آغوش گرفتم و حس مادري رو براي بار دوم تجربه كردم گذشت.

دوسال از روزي كه فكر ميكردم شبيه كي هستي و چه جوري ميتونم برات مادرخوبي باشم گذشت

و الان تو بزرگ شدي . قد كشيدي . تا حدودي حرف ميزني. حرف منو ميفهمي. ناراحتي و غم منو ميفهمي و بدون اينكه حرفي بزنم حسم ميكني و ميايي با اون دستاي كوچولوت ميگي مامان نايي (نازي).

دوساله كه دوباره عاشق شدم. دوساله كه دوباره قدرت خالق خودم رو كشف كردم. دوساله كه مشق عشق ميكنم. دوساله كه تمرين صبر ميكنم. دوساله كه با عطر گردنت زندگي ميكنم.

دوساله كه وقتي شير ميخوري دستتو ميندازي دورگردنم و من از خنكي و بوي دستت لذت ميبرم.

نميدونم چرا از اينكه داري بزرگ ميشي يه جورايي ناراحتم.... دوست دارم هميشه تو بغلم باشي و من با بوسه غرقت كنم و بو بكشم عطر تنت رو .

عزيز دلم هيچ جوري ، هيچ جوري نميتونم ميزان علاقه و عشقم رو به تو بيان كنم.

الهي فدات بشم كه جديدا يه حرفايي هم بلد شدي و ميگي. مثلا:

اميني من = انگري برد ( عاشقش شدي و لباسشم برات خريدم و ميپوشي و كيف ميكني)

ميام = ميام

عمو موان = عمو پورنگ

دادادا = كالسكه

دوست دارم يه عالمه                  هرچي بگم بازم كمه

تولدت مبارك                            تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سیما
28 مرداد 92 15:40
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هار و فوت کن که 120 سال زنده باشی







خیلی احساسی نوشته بودی واقعا اشک میون چشمانم حلقه زد

فک کنم حرف تمام مادراست

بچه خیلی عزیزه خداببخشه بهتون

مرسي سيما جون. اما حس ميكنم بازم كلي حرف دارم براش. اگر زنده باشم سالهاي ديگه بهش ميگم
<

مامان محمد طاها
28 مرداد 92 15:41
راستی پس چرا عکس نذاشتی ؟




ميزارم ايشالا




LEILA&EHSAN
3 شهریور 92 15:22
aziiiiizam.kheili ehsasatet be delam neshast.vaghean tahte tasir gharar gereftam.omidvaram hamishe sayatoon balaye sare kami bashe .
kamyar joonam tavalodet mobarak.mmmmmmmuuuuch.



ممنون ليلا جون
nEGLbuFSJHMoXJgcmZ3PgzEIeoe8pJqV_pRsAq8f1U4.
16 بهمن 92 13:10
ISHALA 120 SALE SHIII VOROOOJAK
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jaraghe- omid می باشد